• Przeznaczony do akumulatorów AGM i EFB stosowanych w samochodach z systemem Start&Stop. • Wątpliwy skutek proekologiczny takich systemów został wielokrotnie podważony przez fachowców motoryzacji, ale cóż ... ekologia jest modna.
• Jest specjalnie zaprojektowany dla systemów Start&Stop, • Do testowania akumulatorów 6V i 12V, • Do testowania instalacji 12V i 24V, • Zintegrowany z drukarką, • Cyfrowy monitor wyświetla wyniki pomiarów, • Zakres pracy: 40 ~ 2000 CCA, • Testuje systemy EFB, VRLA / GEL, • Czas pomiaru 2 sekundy, • Pomiary wg standardów: SAE (CCA) / DIN / EN / IEC i JIS, • Ilość wersji językowyc: 6,
• W 2017 roku 90% pojazdów będzie produkowanych z systemem Start & Stop. Najbardziej popularne są 2 standardy technologi akumulatorów: AGM i EFB. - EFB - technologia używana w systemach "niskiej wydajności" - najbardziej typowe, tańsze modele, - AGM - technologia używana w pojazdach z dodatkowymi systemami,np. odzyskiwania energii z hamowania.